tisdag 8 november 2011

Värma mat

Ibland är det skönt att göra det lätt för sig. Siste vi lagade söndagsstek la vi in en middag i frysen. Så idag var det bara att koka ett par potatisar och värma lite kött & sås så var det klart. 8 propoints.

Har gott om plats kvar för kvälls fikat. Unnar mig alltid en chokladbit eller en kaka till kaffet. Detta är något jag planerar in i budgeten och som gör att jag har lättare att stå emot frestelser som kommer i min väg då jag vet att jag får nått gott till kvällen.
Jag kommer nog aldrig bli av med mitt sug efter nått gott. Men Viktväktarna lär mig helt klart att behärska suget och mitt beteende.

Är så nyfiken inför lördag & dateweekend. Har fått reda på att vi inte ska sova hemma men mer vet jag inte. Såååå spännande. Undrar vad min älskling hittat på.

Nu ska jag lägga ett par ord Wordfeud och sen blir det soffan och hemmafruarna.

Over & out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar