tisdag 8 november 2011

Längtar efter semester

Nu är det 5 veckor kvar tills vi åker till Florida och vår kryssning i Karibien. Längtar så jag håller på att dö.
Ska bo två nätter på The Tides först och sen iväg med Celebrity Cruises, Eclipse  7 nätter. Stopp i Puerto Rico, St Thomas & St Martin. Åter tillbaka i Miami avslutar vi med två nätter på Gansevoort. Där ska sambon leka med det fina folket vid roof top poolen.

För er som aldrig kryssat kan jag verkligen rekommendera det. En underbar semester där du själv väljer hur aktiv du vill vara då båten erbjuder allt från slappa vid poolen till basket spel på däck.
Maten är underbar, så tyvärr kommer jag nog gå upp något under semestern. men jag tar det, jag njuter av god mat & dryck så det är halva semestern. Men gym finns ombord så kanske kan kompensera lite med det.

Det är inte bara blåhåriga tanter och gubbar i permobiler ombord, visst dom existerar men numera är kryssning något för alla åldrar.

Ser fram emot det så jag kan dö.


Over & out!

2 kommentarer:

  1. Tror du att Scarlett Johansen och Mariah Carey kommer vara bland det fina folket...?

    SvaraRadera
  2. Absolut. Men det är se men inte röra darling!!

    SvaraRadera